quarta-feira, 6 de março de 2013

Fragmentos F.M. Dostoievski


"Desculpe dizer isso de novo, mas não posso deixar de vir aqui amanhã. Sou um sonhador.
 Foto: abbraccio-damore-di-Claude-Theberge___Open ArtGroup____ @
Born: 1934, in Edmunston, New Brunswick 
Died: May 15, 2008, in Montreal
Born in New Brunswick, Claude Théberge grew up in Témiscouata. Having studied art in France, he returned to Quebec to found a workshop devoted to the integration of art and architecture, which would create the wall claddings for Papineau and Rosemont stations. After receiving a bachelor's degree in design management, he started a second workshop which included such artists as Antoine Lamarche and Michel Dernuet. He would later leave integrated artworks to take up representational painting, a career in which he received several prestigious honours and distinctions and been featured in numerous exhibitions.
tão pouco na minha vida real, momentos como este, a partir de agora, são tão raros para mim que eu não posso deixar de repetir em meus sonhos.

Eu vou sonhar com você toda a noite, toda a semana, todo o ano. Amanhã vou vir aqui sem
falta, aqui neste mesmo lugar, a esta hora, e eu vou ser feliz, mas, lembrando o dia de hoje.
fonte Celia Valdelomar, imagens Claude-Theberge/http://en.wikipedia.org/wiki/Fyodor_Dostoyevsky

Nenhum comentário: